3. maaliskuuta 2017

Talven lempparituotteet

Ihanaa, kun valon määrä on alkanut lisääntyä! Vaikka rapakelit ja vesisateet eivät ilahdutakaan, on mukavaa kun kotiin tullessa on vielä valoisaa. Kevät on lumisateista huolimatta tulossa hitaasti, mutta varmasti, joten nyt on aika käydä läpi talven lempparituotteita. 


Talven suosikkini ovat tällä kertaa aika meikkipainotteisia. Hius- ja vartalonhoitotuotteista ei ole löytynyt vanhojen suosikkien ylittäneitä, mutta olen löytänyt uuden kivan silmänympärysvoiteen.

Mia Höytön Valo* on yksi kivoimmista silmänympärysvoiteista, joita olen testannut. Minulla on ohut, kuiva ja helposti ryppyyntyvä silmänympärysiho. Vaikka geelimäiset silmänympärysvoiteet tuntuvat ihanalta aamuisin, totuus on, että minun silmänympärysihoni hyötyy enemmän hoitavammasta sy-voiteesta. Valo kosteuttaa silmänalusia hyvin, mutta se sopii myös meikin alle. Siitä jää iholle "tuntuma", mistä en yleensä pidä kasvovoiteissa, mutta silmänympärysvoiteessa se ei haittaa. Plussaa tuotteelle hajusteettomuudesta.

Lumenen Lähde-kasvosuihke saa täydet pisteet hienojakoisimmasta suihkeesta, mitä on koskaan kasvosuihkeessa ollut. Olen tykännyt käyttää tätä erityisesti meikin päällä poistamassa liikaa puuterisuutta. Suihke on tuoksultaan ja tuntumaltaan kuin minispa pullossa. Tämän jälkeen himottaisi kyllä kokeilla myös Milanin uutta kasvosuihketta, mutta sitä ei harmittavasti tunnu löytyvän mistään.    

Lumenen Arctic Sun -aurinkopuuteri** on ensimmäinen aurinkopuuteri, josta olen pitänyt. En ole kovin montaa testannutkaan, mutta aiemmat ovat aina olleet liian oransseja tai tummia. Tässä on tarpeeksi viileä ja vaalea sävy. Aurinkopuuteri levittyy tasaisesti iholle ja sitä on helppo kerrostaa. 

Tarvitsin uuden teroittimen, jolla saisin myös pehmeät huultenrajauskynät teroitettua. Ostin muutamien suositusten perusteella Urban Decayn Grindhouse-teroittimen, joka on hoitanutkin homman hyvin. Teroittimesta löytyy reiät niin tavallisille kuin paksuillekin meikkikynille.  

Raquel, Vintage Pink, Dolce Rose

IsaDoran Ultra Matt -nestemäiset mattapunat* ovat varmasti eniten käyttämiäni huulipunia alkuvuoden aikana. Punissa on hieman vaahtomainen, mutta kermainen koostumus. Ne kuivuvat huulille mataksi, mutta kevyen tuntuiseksi. Suosikkisävyjäni ovat nudepinkki 09 Vintage Pink* ja 07 Dolce Rose*. Toinen huulipunasuosikkini on ollut NARS:in Audacious Lipstick sävyssä Raquel. Punassa on ihanan pehmeä koostumus, joka kuitenkin kestää hyvin huulilla. Sävy on täydellinen nude, joka sopii kaikkiin meikkeihin.

Mitkä tuotteet ovat olleet sun suosikkeja viime aikoina?

*Saatu blogin kautta
**Saatu työharjoittelun kautta

16 kommenttia:

  1. Valo on yksi omiakin lemppareita, itse asiassa tälläkin hetkellä käytössä. ^_^

    VastaaPoista
  2. Olen viime aikoina tykännyt leikkiä H&N:n sinkkuluomiväreillä, joita olen "sattumalta" hamsteroinut mojovan kasan;) Luomiväreillä leikkiminen on mielipuuhaa varsinkin hämärinä ja nuhjuisina loskapäivinä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä swatchailin niitä myös jossain vaiheessa ja siellä oli monia tosi kivoja sävyjä :)

      Poista
  3. Mia H:n tuotteet ovat kyllä mielenkiintoisia, täytyypä laittaa korvan taa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta silmänympärysvoiteesta tykkäsin, se puhdistusvoide taas oli vaan ihan okei. Se uusi Helmi-kuorinta mua kiinnostaisi!

      Poista
  4. IsaDoran mattapuniin on täälläkin haksahdettu! :D

    VastaaPoista
  5. IsaDoran mattapunat on kyllä olleet tosi kivoja :) Mutta vitsit miten upea sävy tuo Raquel on <3

    VastaaPoista
  6. Luin Nude-blogista näistä Isadoran uutuuksista, ja ihastuin heti! Sävyt ovat tosi kauniit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mä luin sen postauksen myös, ihania sävyjä :) mä kirjoittelin noista helmikuun alussa: http://neitiminttukihara.blogspot.fi/2017/02/new-isadora-ultra-matt-liquid-lipsticks.html

      Poista
  7. Urban Decayn teroitin on mun lemppari! Aiemmin terottelin meikkikyniä ihan surkeilla lyijykynäteroittimilla, jotka vaan pilasivat mun meikkikynät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä paras mihin olen törmännyt :)

      Poista