15. kesäkuuta 2016

Huulirasvakokoelma NYT

Ajattelin, että kurkataas pitkästä aikaa mitä huulirasvakokoelmalleni kuuluu. Edellinen kokoelmapostaukseni löytyy täältä. Se onkin jo puolentoista vuoden takaa, joten yhtä lukuunottamatta olen kaikki tuon postauksen huulivoiteista jo käyttänyt. Maybellinen Baby Lips sävyssä Strike A Rose minulta löytyy edelleen, mutta sen unohdin nyt tästä postauksesta.


Hurraw!:it ovat edelleen vahvasti edustettuna kokoelmassani, mutta verrattuna vuoden takaiseen kuitenkin hyvin hillitysti. Ehkä vähemmän yllättäen kaikki huulirasvani ovat luonnonkosmetiikkaa. Se ei oikeastaan ole edes ollut täysin tietoinen valinta, satun vaan tykkäämään luonnonkosmetiikan huulivoiteista. Niissä on ihan erilainen tuntu huulilla, kuin myös tuoksumaailma kuin synteettisen kosmetiikan huulivoiteissa. Käydääs läpi vielä tämä pieni kokoelmani.


Hurraw!:ia löytyy kolmessa eri maussa: Pitta, Vanilla Bean ja Moon Balm, jossa on sinistä kamomillaa ja vaniljaa. Nämä ovat jo vuoden odotelleet laatikossa käyttöönottoa ja ovat tosiaan avaamattomia. Jos lasken oikein, kahdeksan Hurraw!:ia olen jo käyttänyt loppuun saakka. Chai spice on ainut, jota olen käyttänyt kaksi kappaletta. Suosikkini ovat tähän mennessä olleet Chai Spice ja Lime. Seuraavaksi näistä päätyy varmaan testiin tuo Pitta. 



Figs & Rouge Rambling Rose Multi-tasking -huulivoiteen sain joskus vuosi sitten Love Lula -boksista. Se on toiminut minulla yöpöytärasvana, kun en oikein tykkää purkkirasvoista päiväkäytössä. Metallirasia on kaunis, mutta valitettavan epäkäytännöllinen. Tässä ei ole kätevää napsautusmekanismia kuten vaikka Terre d'Ocin rasioissa ja purkki on aika jäykkä avata ja sulkea. Sisällöstä olen tykännyt. Voide tuoksuu miedosti ruusuiselta, oikein miellyttävältä. Sisältö koostuu pääasiassa luonnollisista öljyistä ja vahoista.  



Phyt'sin Phyt'ssima Stick À Lèvres -huulivoiteen* sain Luonnonkaunis-messujen goodie bagista. Phyt's on minulle entuudestaan tuntematon hoitolamerkki, jonka kaikki tuotteet ovat luonnonkosmetiikkaa ja luomua. Moitin Phyt'sia halvan oloisesta pakkauksesta, mutta plussaa siitä että se koostuu maissitärkkelyksestä ja sen vois siis kompostoida. Huulivoide on vahamaisin tästä joukosta, mutta levittyy kuitenkin hyvin. Tuoksu puikossa on minun nenääni miedon vaniljainen.   


Uusin ostokseni on tämä haalintavideollanikin vilahtanut Crazy Rumorsin Cinnamon Bun -huulivoide. En edelleenkään ole tätä tuoksutellut, mutta kerron sitten jossain vaiheessa pidinkö tästä. Crazy Rumors on koostumukseltaan lähellä Hurraw!:ia, mutta tähän asti jälkimmäisen tuoksumaailma ja pakkauksen ulkonäkö on houkuttanut minua enemmän. Katsotaan onko tästä kanelipullasta muuttamaan mieleni.

Mitä näistä merkeistä olet testannut? Mikä on suosikkihuulirasvasi?

*Saatu blogin kautta

6 kommenttia:

  1. Mä olen ehdottomasti tykännyt enemmän Crazy rumorseista kuin Hurraw huulivoiteista. Hurraw tuntuu katoavan nopeammin huulilta, ja mä tykkään että voide pysyy kauan huulilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ei oo pysyvyys haitannut :) Hurraw!:eissa on tuoksut olleet enemmän mun makuun, mut saattahan tuosta Cinnamon Bonista tulla vaikka uusi suosikki, kuka tietää :)

      Poista
  2. Itse tykkään myös ehdottomasti enemmän luonnonkosmetiikan huulivoiteista, ne ovat kosteuttavampia kuin Labellot, Miramet yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ne ei tee vaan kosteuttavaa tunnetta, vaan ne oikeesti kosteuttaa.

      Poista
  3. Sekä Hurraw! että Crazy Rumors on ehkä tällä hetkellä suosikkejani - ja täytyy myöntää, että pidän myös edelleen Baby Lipseistä :D

    VastaaPoista