17. syyskuuta 2015

Halpoja ja hyviä luomivärisiveltimiä

Esittelen nyt kaksi luomivärisivellintä, jotka ovat minulla jääneet säännölliseen käyttöön heti ne hankittuani ja kiilanneet vielä ohi kaikista kalliimmista luomivärisiveltimistä. Kyseessä oleva edullinen merkki on Essence, jonka vaaleanpunaiseen "eyeshadow brushiin" ja vaalean violettiin "eye blender brushiin" olen tykästynyt kovasti. Katsokaa nyt miten söpöjä!


Nämä siveltimet houkuttelivat minua suloisen pastellisilla väreillään ja edullisilla hinnoillaan. Vaaleanpunainen sivellin on luomivärin levitykseen tarkoitettava sivellin ja violetti taas sen häivyttämiseen. Miksi nämä sitten ovat mielestäni hyviä? Vaaleanpunainen sivellin on tarpeeksi siro, jotta sillä on helppo levittää väriä luomelle tarkasti. Sen karva on tiivistä, synteettistä karvaa, jolla on helppo pakata väriä luomelle ilman että se pöllyää. Violetti sivellin on pehmeä ja vähän löysä, joten sillä on helppo häivytellä luomivärin rajoja hennosti. 


Nämä kaksi sivellintä ovat mielestäni helposti lähestyttävän oloisia vähemmän meikkaavallekin. Ne ovat myös hinta-laatusuhteeltaan mainioita ja itse olen tykännyt niistä kovasti. Kuten tuossa yllä mainitsinkin; olen tarttunut näihin viimeisen parin kuukauden aikana huomattavasti useammin kuin muihin vastaaviin. Mikä parasta, nämä maksoivat yhteensä vain vähän päälle kolme (!!!) euroa. Eiväthän nämä MAC:ia ole, mutta vau silti!

Joko omistat nämä? Mitä suosittelisit Essenceltä kokeilemaan?

6 kommenttia:

  1. No on kyllä ihan älyttömän söpöjä siveltimiä :D ♥ Ja todella edullisiakin vielä, ihan mahtavaa, että hinta-laatusuhde on kunnossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä tämmöset prinsessa-siveltimet :D Ja eivät ole kyllä hinnalla pilatut!

      Poista
  2. Mä hankin sen vihreän eyeliner siveltimen muiden suosituksesta ja se on kyllä hyvä! :) Sopisi varmasti myös hyvin kulmakarvojen muotoiluun.

    Nuo luomivärisiveltimet on ollut myös tarkoitus hankkia, mutta ne on melkein aina loppu... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, hyvä tietää et muutkaan niitten siveltimet ei oo mitenkään huonoja :) no onpas huono tuuri, jos ne on koko ajan loppu :/

      Poista
  3. Oon käyttänyt tuota vaaleanpunaista myös peiteaineen levittämiseen :).

    VastaaPoista