26. heinäkuuta 2015

Lemppareita Dr. Hauschkalta

Olen saanut testailla kaikenlaisia tuotteita Dr. Hauschkalta. Osasta olen pitänyt, osasta en sitten juurikaan. Tässäpä tulisi niitä, jotka olen todennut oikeasti toimiviksi. Ja nimenomaan sellaisiksi, jotka oikeasti tekevät jotain iholle.  


Kasvovesi (Facial Toner) on yksi suosikkejani kokeilemistani Dr. Hauschkan tuotteista. Tuotekuvauksen mukaan kasvovesi elävöittää ja kirkastaa ihoa. Se sopii oikeastaan kaikille ihotyypeille. Epäpuhtaalle ja rasvaiselle iholle on merkiltä olemassa lisäksi Tasapainottava kasvovesi. Peruskasvovesi 
sisältää taikapähkinää ja masmaloa, jotka yhdessä aktivoivat ihon aineenvaihduntaa ja saavat ihon tuntumaan raikkaalta ja elinvoimaiselta. 

Allekirjoitan ainakin raikkauden ja elinvoimaisuuden. Kasvovettä tulee pullosta hienona sumuna, jota on miellyttävää laittaa kasvoille. Ainoa, mitä luonnonkosmetiikkaan tottumaton saattaisi vierastaa, on kasvoveden tuoksu. Se on aika yrttinen. Itse tykkään tästä tuotteesta kovasti, eikä tuoksu juurikaan häiritse minua.


Puhdistusemulsio (Soothing Cleansing Milk) on valkeaa, ohutta voidetta. Sillä voi poistaa meikin ja lian ja suorittaa kasvojen puhdistuksen ensimmäisen vaiheen. Tuote sopii kaikille ihotyypeille, myös herkälle iholle. Se sisältää masmaloa, jojobaöljyä ja manteliöljyä, joiden avulla se säilyttää ihon luontaisen suojakerroksen. Emulsiolla saa poistettua myös tavallisen, kevyehkön silmämeikin. Raskaan tai vedenkestävän meikin poistoon en ole sitä kokeillut. Voide on iholle hellävarainen, eikä kuivata sitä.

Puhdistusvoide (Cleansing Cream) sopii kasvojen puhdistuksen kakkosvaiheeseen viimeistelemään iholle puhtaan ja raikkaan tunteen. Meikittömälle iholle voidetta voi käyttää myös yksinään. Se on siitä jännää, että sen koostumus on rakeinen, kuten kuorinnassa, mutta sitä käytetään eri tavoin. Iholle hankaamisen sijaan se painellaan sormin kostealle iholle. Tuote sopii myös kaikille ihotyypeille, eikä se kuivata ihoa. Ainoa, mistä annan tuotteelle erityistä miinusta, on tuoksu. Tämä tuoksuu minun nenääni kamalalta, joten kehoitan haistelemaan ennen ostoa.

Nämä kolme ovat pienistä vioista huolimatta suosikkejani Dr. Hausckan kasvojenhoitotuotteista. Kasvovedestä tykkään paljon. Puhdistusemulsiolla ja puhdistusvoiteella kasvojen iho jää ihanan pehmeäksi ja tuntuu hemmotellulta. Tuoksut eivät ole niin mieleeni, mutta muuten nämä kolme tuotetta ovat ehdottomasti kokeilemisen arvoisia.

Mitkä ovat sinun suosikkejasi Dr. Hauschkalta?

Tuotteet saatu blogin kautta testiin. Puhdistusemulsio ja puhdistusvoide ovat matkakokoja Kasvojenhoitosetistä.

11 kommenttia:

  1. Hih mielestäni puhdistusvoide tuoksuu rusinalle eikä lainkaan pahalle. Siitä tuli muuten yksiä suosikkeja. Iho tulee ihmeellisen pehmeäksi käytön jälkeen. Kasvovettä olenkin ostanut vuosi sitten ja tuo sumu oli ihana.

    Omia lemppareita ovat tuo Cleansing cream ja lemongrass kylpyöljy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes kehtaa sanoa mille se puhdistusvoide mun mielestä haisee :D Mut ei hyvälle. Olen kuitenkin jo tottunut luonnonkosmetiikan välillä omituisiinkin tuoksuihin, joten se ei kamalasti haittaakaan. Muista käyttökokemuksistasi olen samaa mieltä! Mulla puuttuu tästä postauksesta se varmaan kaikkein suosikein tuote, siitä lisää myöhemmin :)

      Poista
  2. Kuulostavat kiinnostavilta tuotteilta, varsinkin tuo kasvovesi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kasvoveden sumu on ihan täydellinen, ei ollenkaan pisaroita, pelkkää pehmeää sumua :)

      Poista
  3. Mun suosikit Hauschkalta on ehdottomasti sarjan Puhdistusvoide, Savinaamio ja Herkän ihon tehokuuri. Niitä ei päihitä mikään! Se taisi tulla ilmi Hauschka -teemaviikollakin, jonka pidin blogissani jokunen aika sitten :) Tykkään myös noista Hauschkan kasvovesistä, ja ehkä Clarifying -versio on ollut mulla toimivampi. Pitää epäpuhtaudet kurissa ja ihon kirkkaampana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasinkin sun teemaviikon, se oli oikein kiva! Savinaamiota en tykkää käyttää, kun se kuivattaa mulla ihoa liikaa. Herkän ihon tehokuuria kiinnostaisi kovasti kokeilla, ehkä jossain vaiheessa!

      Poista
    2. Kokeile ihmeessä, se on kyllä huippu! <3

      Poista
  4. Puhdistusvoide on oivaa kamaa! Tuo kasvovesikin houkuttelee. Lisäksi tykkään Regenerating Maskista, sen jälkeen iho on iiihanan pehmeä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Regenerating Maskia en olekaan kokeillut :)

      Poista
  5. Mä rakastan tuota kasvovettä, puhdistusvoiteesta tykkään myös. Lisäksi suosikkeja ovat kosteusvoide, sävyttävä värineste, ihokuurit, molempia ruusuvoiteet ja kiinteyttävä naamio. Puhdistusemulsio taas ei ole suosikkejani, itselle aika tunteita herättämätön tuote. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta puhdistusemulsio pääsee oikeuksiinsa käytettynä puhdistusrutiinissa sen voiteen kanssa. Niillä vaan saa yhdessä niin ihanan tuntuisen ihon! Miten käytät sävyttävää värinestettä, siitä oon tainnu joskus kuulla, mutta muuten on mennyt ohi? Kasvovoiteet ei oo mulla oikein napanneet, niissä on jotenkin niin rasvainen koostumus, että en tykkää. Ihokuureja tahtoisin joskus kokeilla, jos olisi jokin niihin sopiva ongelma :D

      Poista